LICENC ÉS CO-BRANDING 

Gepida márkauniverzum

1+1=3

  • A világ a márka-univerzumok köré szerveződik.
  • Az emberek nem termékeket választanak – életérzést vásárolnak.
  • A Gepida mint sportmárka – egy tudatos, aktív életstílus képviselője.
  • A jövő a márkák közötti ökoszisztémáké – ahol a fogyasztó minden érintkezési ponton ugyanazt az értéket kapja.

Szinergia

Ha Gepida márkanév van a termékeden, az olyan, mintha elektromotor lenne a marketinged alatt:

könnyebben indul  |  gyorsabban halad  |  mindenki észreveszi

Mi a Gepida? 
Egy életmód. Egy közösség. Egy út.

  • 100%-ban európai/magyar fejlesztés és gyártás
  • Több mint 30+ év tapasztalat – szakmai és közösségi hitelesség
  • Aktív, stílusos, természetközeli sportmárka
  • Nemzetközi jelenlét több, mint 30 országban
  • e-Bike szegmensben Magyarországon piacvezető pozíció
  • A Gepida márka ismert és elismert, automatikusan sportos, innovatív és megbízható értékeket közvetít

A Gepida vásárlói

  • 30–60 év közötti, tudatos, prémium-fogyasztók
  • Családosok, városi bringások, túrázók
  • Márkahű közösség, nyitottak az új élményekre

Mit jelent a Gepida-partnerség? 

  • Belépést egy hiteles, aktív lifestyle-márka világába 
  • Célzott elérés prémiumfogyasztók felé – releváns, kontextusos környezetben 
  • Licenc: sportmárka kialakítása saját termékportfólió bővítésével 
  • Közös célok mentén Co-branding lehetősége 

Név, ami visz 

  • Ha Gepida, az már félig el van adva 
  • Erős márka: következetesen épített márka, nemzetközi Brand Awareness kampányokkal támogatva 
  • Védett logó, erős vizuális kulcs: sas - a teremtő erő szimbóluma 
  • Logóhasználati csomaggal, látványtervekkel, márkázható csomagolás design elemekkel támogatunk